NORDJYLLAND: -Det er alle tiders måde at komme i kontakt med de danske børnefamilier, som er vores kernemålgruppe. … Vil understøtte markedsføringHan peger på, at filmen i høj grad vil understøtte Visit- Nordjyllands øvrige markedsføring af landsdelen og samtidig gøre det på en anden måde end sædvanligt, hvilket er en yderligere fordel: -Vi regner med en god effekt og tror på, at filmen vil have en positiv afsmitning på vores overnatningstal, fordi Nordjylland faktisk fylder en del i filmen. … Fælles markedsføringspuljeFor at hjælpe filmen på vej oprettede VisitNordjylland, Fårup Sommerland og Skallerup Klit Feriecenter en fælles markedsføringspulje til formålet: -Jeg er kontraktligt forpligtet til ikke at oplyse, hvor mange penge vi har skudt i projektet, men det er et pænt stort beløb. … Han oplyser, at VisitNordjylland overvejer et tiltag i forbindelse med filmens dvd-premiere til juni: -Vi vil gerne lave noget med at følge i fodsporet på filmen, så turisterne kommer rundt og ser de steder, hvor filmen udspiller sig, men det er ikke afgjort endnu, hvordan vi vil gribe det an.
Læs hele nyheden fra VisitDenmark – Presseklip