Markedsføring i stor stil

Kongens Nytorv er en af de centrale pladser, og når Thy Turistforening lancerer sit markedføringsprojekt i hovedstaden vil det være med afsæt fra lokaler, som også ligger meget centralt, lover Henning Holm, formand for Thy Turistforening.ArkivfotoAf:- Vi skal vise hvad vi kan i Thy – og hvad vi har, siger Henning Holm, formand for Thy TuristforeningGår alt efter planerne, kan Thy Turistforening i år etablere sig i København i lejede lokaler, som ligger på noget nær det mest centrale sted og ud til det mest trafikerede strøg i hovedstaden. Det siger Henning Holm, formand for bestyrelsen i Thy Turistforening, hvor turistchef Ole Riis Christensen har været en af arkitekterne på et stort anlagt fremstød båderet frem af tanken om, at Thy naturligt kan sælges der, hvor kunderne er. … For det, der startede som en rigtig god ide i turistforeningens regi kan udvikles til noget, som har langt bredere perspektiver og som i princippet åbner muligheder for at præsentere og markedsføres Thy som et bredt facetteret område – både set som turistmål, men også som et sted med spændende udviklingsmuligheder, muligheder for bosætning og med et varieret erhvervsliv. Henning Holm tilføjer, at projektet er så godt, at det vil være svært at sige nej til – uanset om man repræsenterer turistbranchen eller kommunens øvrige erhvervsliv.

Læs hele nyheden fra VisitDenmark – Presseklip